Aadak

Andre påskedag starter årets fotballsesong i 1. divisjon på Color Line Stadion. På hver eneste hjemmekamp med AaFK blir speaker, Stormen-sang og andre ting tolket til tegnspråk for alle døve som sitter på S-feltet. Vi har reservert plasser til alle som har kjøpt billett eller har sesongkort. Til kampen mot Haugesund har vi reservert 7 plasser. Vi håper at mange vil bli med utover i sesongen. AaFK spanderer gratis sesongkort til tolken. Arrangementsjef Øyvind Vebenstad ordner reservering av plasser. Han ønsker oss veldig velkommen til CLS! Også superstjerne fra VM 1995, Ann Kristin Aarønes (den gang VMs toppscorer og med på All Star Team!) ønsker alle døve velkommen til CLS! Første kamp blir tolket av Kari Bakken Lindseth. Jeg selv kan dessverre ikke fordi jeg hadde lovt noe annet den dagen. Men jeg blir med fra neste søndag! Da er det hjemmekamp mot Sogndal! Det blir litt av en kamp! Lykke til med årets sesong, AaFK og alle som bruker tegnspråk! Jeg ønsker dere alle en god påskefeiring! - Arild smile 
Lagt inn datert 13 Apr 2006 av Tolketjenesten Arild Berstad